Welkom, Gast

NHMD 2018
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: NHMD 2018

Re: NHMD 2018 15 feb 2018 21:28 #21

Hallo Fans,

Mijn auto, is net als het baasje, oud en de jaren zat. Koppelingsplaten versleten en laat dit nu niet repareren. Auto heeft nu nog maar een dagwaarde van ca 1000.00 euro en reparatie zou 550 euro gaan kosten. Denk over een dikke maand een andere auto aan te schaffen. Kan dus niet zondagmiddag 4 maart Bloemen Joop ophalen. Kan en wil Joop mij dan ophalen ?

The Fonz
The Fonz
Ik spoor niet maar tram!

Re: NHMD 2018 16 feb 2018 12:02 #22

Taurusfan schreef:
Onlangs hebben we van de werkgever van Jeroen de beschikking gekregen over een prachtig beeldscherm waarmee we schitterende presentaties kunnen geven en uiteraard is het de bedoeling dat dit scherm meegaat naar Alkmaar. Henk heeft zaterdagmorgen de beschikking over een auto waarin dit scherm vervoerd kan worden maar aangezien het geheel in een echte "Jeroenkist" zit is dit voor één man niet te tillen. We zoeken dus een paar vrijwilligers die zaterdagmorgen even op de club komen helpen de kist in de auto te tillen, en misschien is er nog wel een kliekie appeltaart over.......Wie-o-wie?

Ron

Ik kan wel helpen

Re: NHMD 2018 19 feb 2018 23:56 #23

Ik zal één dezer dagen een draaiboek maken.

Plattegrond_2018-02-19.jpg

Ron

Deze bijdrage kan tikfouten bevatten. Deze zijn over het algemeen onschuldig en zijn slechts bedoeld als tijdverdrijf voor diegene die hier naar zoeken. Als ze echter bij u ontstemming opwekken dient u contact op te nemen met uw arts of psychiater.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.47 seconden