Welkom, Gast

We krijgen visite
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: We krijgen visite

We krijgen visite 15 mei 2018 23:12 #1

Van de Haagse Modelbouwclub is het verzoek gekomen om onze baan te bekijken tijdens hun jaarlijkse excursie.
Dit moet gaan gebeuren op 2 juni in de ochtend, nadien gaan de mannen nog met de Stoomtram mee,
De vraag is dus of er mensen genegen zijn een ochtendje de baan, of de halve baan, te laten draaien voor een publiek van een man of 10/15.

Brand maar los.

Re: We krijgen visite 15 mei 2018 23:17 #2

Ik wil wel een ochtend komen hoor. Maar dan moeten zich er nog wel drie extra aanmelden.
Groetjes Marco

Re: We krijgen visite 15 mei 2018 23:22 #3

Ik ben die ochtend onderweg van Beieren naar Karinthie voor een bezoek aan de open dag van de modelbouwclub aldaar dus ik ga het niet redden.

Ron

Deze bijdrage kan tikfouten bevatten. Deze zijn over het algemeen onschuldig en zijn slechts bedoeld als tijdverdrijf voor diegene die hier naar zoeken. Als ze echter bij u ontstemming opwekken dient u contact op te nemen met uw arts of psychiater.

Re: We krijgen visite 16 mei 2018 10:27 #4

Voor zover het in mijn vermogen ligt wil ik wel mee helpen!
The Fonz
The Fonz
Ik spoor niet maar tram!

Re: We krijgen visite 16 mei 2018 10:49 #5

Mijn helpende hand meld zich en wil ook wel aanwezig zijn.
Groet,
Frans
---------------------------------------------------------------------------------------
Liever 1 trein op de baan dan 10 in de doos.

Re: We krijgen visite 16 mei 2018 11:24 #6

Zonder iets te kunnen betekenen voor de grote baan, meld ik me wel aan om aanwezig te zijn.
Ik houd die dag vrij.
Joop

Re: We krijgen visite 16 mei 2018 14:15 #7

Ik heb even de dienstregeling van de Stoomtram bekeken.
Op 2 juni rijdt er maar 1 tram. om 10.40 uur vertrek uit Hoorn en retour om 13.20 uur vertrek uit Medemblik.
Ook vaart er maar 1 boot. Vertrek uit Enkhuizen 10.40 uur en uit Medemblik 13.20 uur

Hoe laat zouden ze dan bij ons zijn en hoeveel tijd hebben ze dan.
Misschien moet er eerst maar geïnformeerd worden hoe hun planning is, voordat we alles in de startblokken zetten.
Groet,
Frans
---------------------------------------------------------------------------------------

Re: We krijgen visite 16 mei 2018 17:59 #8

Dan denk ik dat het bestuur ze maar even moet mailen voor idd hun dagindeling.
Groetjes Marco

Re: We krijgen visite 23 mei 2018 09:23 #9

Het "bestuur" heeft gemaild.
Ze zien ook in dat er maar beperkt gelegenheid is om een bezoek aan de MVW te combineren met een ritje met de stoomtram.

Conclusie : We krijgen geen visite.
Groet,
Frans
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.64 seconden