Welkom, Gast

Fotosessie L de Vries
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Fotosessie L de Vries

Fotosessie L de Vries 05 sep 2012 21:08 #1

Vandaag heb ik telefonisch met Len de Vries gesproken en mijn vermoeden was dus juist hij wilde dus met de open dagen komen fotograveren.
Hij heeft mijn laatste mail dus niet doorgekregen waarin ik had gezegd dat op de open dagen foto's maken niet handig zou zijn.

Maar toch achteraf toch wel leuk hij komt donderdag 20 september as. op de clubavond. om 19:30. Dus wie kan er die avond dan zeker op tijd zijn.
Met uiteraard wat treinen. Laten we er een leuke avond van maken.
Groetjes Marco

Re: Fotosessie L de Vries 21 sep 2012 14:45 #2

m1_2012-09-21.jpg

Hij maakte wel spoorbezetting........

m2_2012-09-21.jpg

De meester aan het werk

m4.jpg

Nog 2 cm naar voren...

m5.jpg

Van een andere meester, nu nog rijdende auto's erbij.....

Ron

Deze bijdrage kan tikfouten bevatten. Deze zijn over het algemeen onschuldig en zijn slechts bedoeld als tijdverdrijf voor diegene die hier naar zoeken. Als ze echter bij u ontstemming opwekken dient u contact op te nemen met uw arts of psychiater.

Re: Fotosessie L de Vries 12 dec 2012 21:01 #3

Uit welingelichte bron vernomen dat we waarschijnlijk in het januari nummer van RM de nodige aandacht krijgen.

Ron

Deze bijdrage kan tikfouten bevatten. Deze zijn over het algemeen onschuldig en zijn slechts bedoeld als tijdverdrijf voor diegene die hier naar zoeken. Als ze echter bij u ontstemming opwekken dient u contact op te nemen met uw arts of psychiater.
Laatst bewerkt: 12 dec 2012 21:02 Door Taurusfan. Reden: een lettertje erbij gezet

Re: Fotosessie L de Vries 22 jan 2013 08:46 #4

Taurusfan schreef:
Uit welingelichte bron vernomen dat we waarschijnlijk in het januari nummer van RM de nodige aandacht krijgen.

Ron

Het is niet waarschijnlijk. Het is zeker!!!
Nog niet gelezen, maar wel de foto's bekeken.
Groet,
Frans
---------------------------------------------------------------------------------------
Liever 1 trein op de baan dan 10 in de doos.
Laatst bewerkt: 22 jan 2013 08:46 Door Frans.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.47 seconden