Welkom, Gast

Modelbouwavond NVBS Noord-Holland Noord
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Modelbouwavond NVBS Noord-Holland Noord

Modelbouwavond NVBS Noord-Holland Noord 17 jul 2013 11:29 #1

Hallo Fans,

Ik gooi het maar even in de groep: de afdeling Noord Holland Noord van de NVBS willen graag hun jaarlijkse modelbouwavond op 11 maart 2014 bij ons houden. Naar ik begrepen heb waren er al vluchtige contacten met iemand van ons hierover geweest. De bedoeling is met het modulebot te komen. Willen de bevoegde autoriteiten hier over overleggen en beslissen?
The Fonz
The Fonz
Ik spoor niet maar tram!
Laatst bewerkt: 18 mrt 2015 10:26 Door Taurusfan.

Re: Modelbouwavond NVBS NrdHollandNrd 27 nov 2014 16:32 #2

We zijn opnieuw gevraagd onze clubbaan ter beschikking te stellen voor de rij-avond van de NVBS en aangezien het deze keer op 24 maart 2015 is, is er geen enkel probleem.
Details in een later stadium, aanmelden als medewerker mag alvast.

Ron

Deze bijdrage kan tikfouten bevatten. Deze zijn over het algemeen onschuldig en zijn slechts bedoeld als tijdverdrijf voor diegene die hier naar zoeken. Als ze echter bij u ontstemming opwekken dient u contact op te nemen met uw arts of psychiater.

Re: Modelbouwavond NVBS Noord-Holland Noord 25 mrt 2015 00:20 #3

IMG_7532.JPG

Het hondenbot.

IMG_7537.JPG

Klein, kleiner, piepklein.

IMG_7543.JPG

Wat voor koppen?

Ron

Deze bijdrage kan tikfouten bevatten. Deze zijn over het algemeen onschuldig en zijn slechts bedoeld als tijdverdrijf voor diegene die hier naar zoeken. Als ze echter bij u ontstemming opwekken dient u contact op te nemen met uw arts of psychiater.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.42 seconden