Welkom, Gast

Afwezigheid
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Afwezigheid

Afwezigheid 09 mrt 2018 20:17 #1

Goedendag allen.

Ik ben alweer een tijdje niet geweest op de club. Dit gebeurt wel cake-kruimels zoals jullie weten ivm het werk wat ik doe.
Van de week heb k Frans maar even gebeld dat het nog even langer gaat druren. Ik lig namelijk met een verbrijzeld bovenbeen en een open botbreuk in het Erasmus medisch centrum in Rotterdam . Plus een aantal andere wonden die eerst moeten genezen voordat ik weer mag gaan lopen.
Mochten jullie behoefte hebben om even te bellen dan kan dat altijd op nummer 0627832438
Laatst bewerkt: 09 mrt 2018 20:27 Door Taurusfan. Reden: Titel aangepast.

Re: Afweziyghedp0 09 mrt 2018 20:22 #2

Nou, je bent lekker bezig. Zijn de zusters wel een beetje aardig voor je?
Beterschap.

Ron

Deze bijdrage kan tikfouten bevatten. Deze zijn over het algemeen onschuldig en zijn slechts bedoeld als tijdverdrijf voor diegene die hier naar zoeken. Als ze echter bij u ontstemming opwekken dient u contact op te nemen met uw arts of psychiater.

Re: Afweziyghedp0 09 mrt 2018 21:15 #3

Hey Rene, Heel veel sterke met je herstel, we zien je vanzelf wel weer verschijnen

Re: Afwezigheid 10 mrt 2018 14:15 #4

Heftig zeg, hopen op een goed herstel.
Was het een bedrijfsongeval als ik vragen mag?
Sterkte
Groeten Ronald

Re: Afwezigheid 10 mrt 2018 14:33 #5

Yep. Het was een bedrijfsongeval.
En ja zelfs in Rotterdam hebben ze mooie zustertjes

Re: Afwezigheid 11 mrt 2018 19:00 #6

René, ik hoop dat je een mooi uitzicht hebt zo richting de Kuip zo over de haven.
Ik hoop je weer snel te zien op de club en laat je lekker verwennen in Rotterdam.

Groet,

René
Bij vlagen ben ik geniaal.
Helaas is het vandaag windstil.

Re: Afwezigheid 12 mrt 2018 13:17 #7

Beste Rene,

Sterkte en beterschap. Ik hoop dat alles weer goed mag herstellen.

Groet Marco S.
Laatst bewerkt: 12 mrt 2018 13:18 Door MCS.

Re: Afwezigheid 12 mrt 2018 18:08 #8

Rene. Hoop dat je snel naar huis mag kan je tenminste met je hobby verder gaan. En sterkte met je revalidatie
Groetjes Marco

Re: Afwezigheid 14 mrt 2018 09:11 #9

Hoi Rene,
Veel sterkte . Het verwennen in Rotterdam is leuk, maar hoop voor je dat je snel thuis verwent kan worden.

Groet,
Frans
Groet,
Frans
---------------------------------------------------------------------------------------
Liever 1 trein op de baan dan 10 in de doos.

Re: Afwezigheid 10 apr 2018 14:31 #10

Hallo allemaal

Ff een klein berichtje,
Momenteel ben ik tijdelijk thuis. Dit is om de open wonden te laten genezen. Als de wonden dicht zijn mag ik nog net lopen op mijn verbrijzelde been , maar ik mag wel revalideren.
Ik dan ook naar Heliomare in Wijk aan Zee.
Hoe lang dat gaat duren ik heb geen idee. Hoop jullie snel weer te zien

Groetjes ReneM

Re: Afwezigheid 10 apr 2018 15:14 #11

Hallo Rene,

Sorry voor mijn erg late reactie. Maar ik had even een dipje. Fijn dat je het ziekenhuis uit bent en ik wens je spoedig herstel toe!

Fons van der Jagt
The Fonz
Ik spoor niet maar tram!

Re: Afwezigheid 10 apr 2018 17:36 #12

Heliomare is wel een perfecte plek om te revalideren, ze kunnen daar wonderen verrichten.
Succes daar.
Groeten Ronald

Re: Afwezigheid 11 apr 2018 05:39 #13

Heel veel succes met je revalidatie.
Groetjes Marco
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.72 seconden