Welkom, Gast

Echte namen van forum leden.
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Echte namen van forum leden.

Echte namen van forum leden. 12 jul 2013 07:36 #1

Hallo Allemaal,

Weer valt het op dat er forum leden zijn waar je niet kan zien of vinden met wie je het genoegen hebt.
Heel irritant vind ik dat, bij de buggycup worden alleen nog leden toegelaten als de echte naam ook in het profiel komt te staan.(voor en achternaam)
Zo kun je als je op de naam of bijnaam klikt altijd zien met wie je het genoegen hebt voor de beheerders wel een taak om de al bestaande leden zover zien te krijgen dat ze het invullen.

We hebben vorig jaar bij de www.buggycup,nl leden zelf heel wat ingevuld van degene van wie we het wisten het deel dat we niet wisten geblokkerd.
Je krijgt dan vanzelf bericht dat ze er niet op kunnen bij geen bericht hebben we deze niet actieve leden verwijderd.
Indien nodig kunnen ze altijd opnieuw lid worden met de echte naam erbij en anders accepteer je ze gewoon niet.

Zouden de MVW beheerders dit wellicht ook hier kunnen realiseren?

Grtzz Jacco
Laatst bewerkt: 12 jul 2013 07:51 Door jaccokoch.

Re: Echte namen van forum leden. 12 jul 2013 09:23 #2

Hier word achter de schermen al aan gewerkt.
Van de week is tijdens bestuursvergadering/coordinatoren overleg dit onderwerp ook behandeld.

Re: Echte namen van forum leden. 12 jul 2013 10:41 #3

Heel goed voorstel! Ik vond mezelf al een zeikerd dat ik bij sommigen geen naam zag staan maar die wel regelmatig post.

Wat me wel opvalt is dat ook als NIET-lid, de echte naam wordt getoond. Ik zou wel opteren voor de forum-inlognaam bij bezoek van het forum als gast, en de echte naam alleen tonen voor mensen die ingelogd zijn, of wanneer het profiel van het lid wordt bekeken. Geef mensen wel de kans om niet openbaar te posten.

Dank voor het voorstel Jacco, en natuurlijk dank voor het reeds opnemen Vincent. Kun je in dit topic misschien de afspraken en voortgang posten wanneer er meer informatie beschikbaar is?
Laatst bewerkt: 12 jul 2013 10:46 Door Gaoske.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.47 seconden